Gäst Gollum Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Det är omöjligt att den kan vara 19 kb, gränsen är 12 kb, och om man vill ha en avatar över det så går det inte.. Bloko: Du försöker väl lägga in en avatar jag gjorde till dig? För isåfall, har jag redan fixat den och skickat den på MSN till dig, så det är inget problem med det, om det inte är en avatar jag gjort, då kan du väl visa den här på tråden så kan jag fixa till den ;) du har nog missuppfattat det jag skrev joy.jag menade att den/dom avatars som jag vill ha är typ på 19kb men den som ja har nu är bara på 9kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 de räker med 12 kb det skulle ta så mycket plats o sidan skulle bli trög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Okej förlåt indianen.. Men KAKAROTT: Varför skulle sidan bli trög av att man fick ha mer kb på sina bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Okej förlåt indianen.. Men KAKAROTT: Varför skulle sidan bli trög av att man fick ha mer kb på sina bilder? skulle bara testa..ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Nu funkar min avatar jag gjorde bara på fel sätt men tack för avataren Joy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Okej förlåt indianen.. Men KAKAROTT: Varför skulle sidan bli trög av att man fick ha mer kb på sina bilder? joy, de skulle ta mer tid att ladda ner alla bilderna te datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Det beror på, det behöver inte vara så.. Men ändå! Det spelar ju ändå ingen roll vad kb gränsen är, man kan ju sänka kb:n ganska lätt liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 jag tycker att man borde få ha 20 kb och det här står när jag ska lägga in min avtar som ozoon har gjort= Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message DEBUG MODE Line : 391 File : /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/profilcp/functions_profile.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 du tar från en annan sidan..får se nu..det står typ så här (kan inte översetta så bra!):vi kan inte legga upp din avatar. kontakta administratören för sidan om detta medelande sen kan jag inte mer..asså får du nog inte ta avataren för administratören till den sida du försöker ta från,det tror iaf jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.