Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Vilka pokemon har du? jag har Pidgeot Dugtrio eevee magikarp Wartortle bellsprout Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Lapras Skarmory Charizard Pikachu Nidoking Venusaur :kung: :kung: Redigerat 14 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Du har pokemon gul va :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) NE Pokemon Crystal och Pokemon Blå menade du på pokemon Blå i så fall Butterfree Pikachu Pigeotto Bulbasaur Squirtle Charmander Redigerat 14 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 NE Pokemon Crystal och Pokemon Blå menade du på pokemon Blå i så fall Butterfree Pikachu Pigeotto Bulbasaur Squirtle Charmander Jag tänkte bara att du hade så bra pokemon och i gul får man väl börja med Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Innan jag startade om Pokemon Blå så la jag in alla 151 Pokemon på Pokemon Stadium och sen startade jag om och la in Butterfree Pikachu Pigeotto Bulbasaur Squirtle Charmander Flareon Hitmonlee Kabuto på mitt Game Boy Color igen ganska bra sätt få alla tre start Pokemon :visslar: Squirtle Bulbasaur Charmander. :kung: Redigerat 14 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 fattar inte!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Om man har Transfer Pak till Nintendo 64 och Pokemon Stadium så kan man sätta in Pokemon Blå\Röd\Gul i Transfer Paken och Transfer Paken i Kontrollen och gräja lite med Game Boy spelet. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 det funkar med grön ochså :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Grön? :huh: Fins det Lila och svart ochså eller? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 nepp. grön=venusaur. blå=blastoys gul=pickashu guld=ho-oh silver=lugia crystal=suicune. saphire=kyogree ruby=groudon jade/grön svart=oxylifouse/entei diamant=rayquaza/filashu nu vet du de iallafall :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) oxylifouse/entei????????????? Pokemon.com Redigerat 14 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg