Hoppa till innehåll

Våra nya moderatorer


finaly_man

Rekommendera inlägg

  • Svar 222
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

0013 skulle vara en lika bra mod som mej!jag tycker han e en av dom som mest förtjänar detmen måste säga att dannie sköter sitt jobb bra men allsåvarför jag vill bli mod?för att jag vill kunna banna dej nämen ärligt vem skulle inte villa bli det om jag blev mod skulle nog inte alla vara så tykna mot mej.......och vad menar du med att 0013 ine vorre bli mod :angry: det e väll klart att han ska bli mod :angry: jag e inte hel svensk jag har anledning att skriva som jag gör!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0013 skulle vara en lika bra mod som mej!jag tycker han e en av dom som mest förtjänar detmen måste säga att dannie sköter sitt jobb bra men allsåvarför jag vill bli mod?för att jag vill kunna banna dej nämen ärligt vem skulle inte villa bli det om jag blev mod skulle nog inte alla vara så tykna mot mej.......och vad menar du med att 0013 ine vorre bli mod :angry: det e väll klart att han ska bli mod :angry: jag e inte hel svensk jag har anledning att skriva som jag gör!.

Det har du absolut INTE.

Är man 13 år ska man kunna stava.

Jag förutsätter att du har dyslexi.

 

På det där "Vem skulle inte vilja banna dig?".

Det finns säkert många.

 

Du var taskig mot 0013 också med att han skulle vara en lika bra (läs dålig) mod som du.

Han skulle passa bra mycket bättre än du.

 

0013: Det har jag ALDRIG sagt eller påstått.

 

 

Men det är Admin som bestämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du att jag e dålig jag tycker du är värdelös skriver onödiga inlägg är samma användare som Neko du påstår att du är 26 år. ska man behöva skriva så här för att duska bli nöjd?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar du att jag e dålig jag tycker du är värdelös skriver onödiga inlägg är samma användare som Neko du påstår att du är 26 år. ska man behöva skriva så här för att duska bli nöjd?.

Du skulle inte passa som Mod, har jag sagt. <_<

 

Jag är INTE samma användare som Neko.

Admin kan bevisa det om du så vill.

 

0013: Eller inte. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har bara en grej att tilläga. jag tycker att alla som e emot mej e ettpar värdelösa fjollor.och ingen här hadee tänkt att va på min sida en ändaste gång.

och varför för att jag inte kan stava rätt.batra så ni bvet jag de flesta av er är ett par nollor! som inte har medkänsla överhuvud taget ps ni vet vilka ni är anklagar ingen jag inte sagt nått illa till!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...