Naruto Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 haha... är det fredag?... Just det, du kanske har ändrat dagarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Men ida e lördag :huh: Eller...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Men ida e lördag :huh: Eller...? Han är inte justerat tiden rätt i sitt silver eller gold... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 för mej är det fredag i mitt spel :D inte lördag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Ahaa, då förstår jag! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag har fångat han med en poke boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Brukar alltid fånga såna pkm me Poké boll....Legendariska så ta jag lite bättre men ibland ta jag Poké boll från början för att trötta ut dom!Så lyckats jag fånga Lugia me några Poké boll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag tog bara nån dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag tog bara nån dag Vaa? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Lapras är inte så bra tycker jag, det var faktiskt ganska (eh) skumt sätt jag hitta honom! Jag bara leta runt sen såg jag då DEAD END (Där Lapras egentligen ska ligga)... Sen pallade jag inte spela mer så jag stängde och nästa dag så var han där... :lol: :huh: Jag tycker lapras är bra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Fredag natt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Fredag natt. Funka på morgonen oxå!Jag mötte Lapras på morgonen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg