Bengt Erik Gran Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 är swat3 värt att köpas????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 det är ju ganska kul spel men lite gammalt så grafiken är väl inte den bästa. men jag tycker att du ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nej köp inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 för dt e så dåligt har spealt dt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Kommer ju snart Swat 4: Urban Justice. Jag tror det heter så och den är mycket mer snyggare och sina kamrater man är med har inte fula speciella kläder. Dom kan ha tight tröja och vanliga jeans och se ut lite coolare ut. AIn är mycket bättre än förra och jag får hoppas att miljön blir bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Kommer ju snart Swat 4: Urban Justice. Jag tror det heter så och den är mycket mer snyggare och sina kamrater man är med har inte fula speciella kläder. Dom kan ha tight tröja och vanliga jeans och se ut lite coolare ut. AIn är mycket bättre än förra och jag får hoppas att miljön blir bättre! hade inte en anning om att swat 4 skulle komma.och om det är så snyggt som du säger så ska man ju skita i att köpa swat 3 i sattsa på swat 4 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jo.. Men man har inte fått ett riktigt releas datum än. Dom sa förut att det skulle komma ut någonstans i början av 2004. Men så blev det inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jo.. Men man har inte fått ett riktigt releas datum än. Dom sa förut att det skulle komma ut någonstans i början av 2004. Men så blev det inte :( det brukar vara ganska vanligt att säger när det ska komma ut men så släpps det inte utan det släpps senare (se HL2). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Köp SWAT 4 istället jag tycker att SWAT 3 suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.