Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 jag har hört från en av det som var med att finaly_man och #21. har försökt lura mej!.nnär det fanns en period då jag ville få dig bannadd å var det så här jag ville bevisa att du var dubbel användare så i Din signatur så stod det köp en dikt så skrev han ja vilken så skrev jag kan jag få den i din signatur så skrev han den som stod i hans signatur fattar ni nu att alla hatar mej?även om jag skulle vara samma anändare som mrkuk e det väll lite osjyst fasst jag e inte det!
Hubery Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 jag har hört från en av det som var med att finaly_man och #21. har försökt lura mej!.nnär det fanns en period då jag ville få dig bannadd å var det så här jag ville bevisa att du var dubbel användare så i Din signatur så stod det köp en dikt så skrev han ja vilken så skrev jag kan jag få den i din signatur så skrev han den som stod i hans signatur fattar ni nu att alla hatar mej?även om jag skulle vara samma anändare som mrkuk e det väll lite osjyst fasst jag e inte det! jag fattar inte va dom lurade dig med?? ;) så du menar att alla hatar dig...
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Han menar så här. De ville få fram att han och mrkuk var dubbel användare så de gjorde så här. I Musspiggs signatur så stod det köp en dikt och så stod det en dikt i signaturen. Så skrev nån till Mrkuk och skrev: - Kan jag få köpa en dikt av dig? Så skrev han: - Visst, vilken vill du ha? Så skrev dem tillbaka: - Kan jag få dikten som finns i din signatur? Så skrev Mrkuk: - Vilken denna ****** (så skrev han dikten som fanns i Musse Piggs signatur när det var Mrkuk som fick PM:et) Nu är han sur för att man lurade honom.. Redigerat 15 Augusti 2004 av Manga Master
Hubery Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Han menar så här. De ville få fram att han och mrkuk var dubbel användare så de gjorde så här. I Musspiggs signatur så stod det köp en dikt och så stod det en dikt i signaturen. Så skrev nån till Mrkuk och skrev: - Kan jag få köpa en dikt av dig? Så skrev han: - Visst, vilken vill du ha? Så skrev dem tillbaka: - Kan jag få dikten som finns i din signatur? Så skrev Mrkuk: - Vilken denna ****** (så skrev han dikten som fanns i Musse Piggs signatur när det var Mrkuk som fick PM:et) aha okej???
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 jag har hört från en av det som var med att finaly_man och #21. har försökt lura mej!.nnär det fanns en period då jag ville få dig bannadd å var det så här jag ville bevisa att du var dubbel användare så i Din signatur så stod det köp en dikt så skrev han ja vilken så skrev jag kan jag få den i din signatur så skrev han den som stod i hans signatur fattar ni nu att alla hatar mej?även om jag skulle vara samma anändare som mrkuk e det väll lite osjyst fasst jag e inte det! Översättning tack. :unsure: Du skrev något om att jag & Finaly_man försökt lura dig. Allt jag kan säga är att det är felaktiga uppgifter. Jag har ingen som helst inblandning i det.
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Jag kan ärligt säga att det var jag som försökte lura honom där.
Hubery Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Jag kan ärligt säga att det var jag som försökte lura honom där. du han är väl en hon??
Jellyfish Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 §1.11 Vad som än har hänt så struntar vi i det nu. Alright, lads?
Rekommendera inlägg