Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det är omöjligt att klara jetpac spelet och Donkey kong Arcade. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har klarat det man får nåt mynt eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det är bara och köra och köra jag har bara 1/2 mynt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nej det e inte så svårt.... däremot e Dk arcade svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jetpac är inte så svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag hittar inte ingången till rummet där man spelar Donkey Kong Arcade. Jag ser bara rummet genom ett fönster. Hur kommer man egentligen in i rummet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag hittar inte ingången till rummet där man spelar Donkey Kong Arcade. Jag ser bara rummet genom ett fönster. Hur kommer man egentligen in i rummet? Jag tror man måste bananportera sig dit. Har för mig att Tiny kan gå in där och aktivera bananportplattan och sen får Donkey bananportera dit. Men jag minns inte var Tiny går in nånstans och var den andra plattan finns. Jag kan ju minnas helt fel också. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Men VAR går Tiny in då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jetpackgrejen är ju skitlätt...men däremot så tycker jag att dk arcade är svårare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Kan någon svara på min fråga kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg