Offline Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Vad heter det på svenska? (för er som inte läste rubriken, gradient-tool) det är på Photoshop 7.0.. kan ni ta en screenshot och visa med en stor tydlig pil VART man hittar gradient-tool? Redigerat 15 Augusti 2004 av Green Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Gradient Tool är den vita eller svarta grejen i tool menu som tonar över till svart eller vitt! Hittar du den inte så högerklicka på Paint Bucket och välj Gradient tool. Ursäkta att jag inte hade en Screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 alltså,om du höger klickar på Hinken,som man färgar man,så kommer den upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/VAFAAAAAAAAAAn.jpg vilken? förklara för mej som om du skulle förklara något för en treåring så brukar det gå bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Du har ju gradient tool framme! vid T:et 2 st över den,det är den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ??? PC versionen ser inte lika dan ut som mac versionen. Eller så kan det bero på att jag har 5.0..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 det beror på att du har 5.0.. är det den brevid "klonstämpeln" eller ÄR det klonstämpeln!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Nej,den till höger om suddigummit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Vänta... jag överdrev lite... Jag har 6.0 och ser inget som heter Gradient-tool... Vad gör den för nått? verktyget alltså? Nej vänta... Nu hittade jag nått... Den är i samma katigori som färgpytsen. Använder inte photoshop så ofta som illustrater... Oxå adobe som tillverkat... Redigerat 15 Augusti 2004 av Claudia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.