Sanna1985 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag har just klarat forest temple, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har fått en såg av nån tjej i lost woods, vad ska man göra med den? På kartan är det en pil som pekar på Gerudos valley, men det går ju inte att komma dit för bron är ju trasig. Hur kommer man över? Har testat med Hook Shoot, men det går inte. Vilket tempel ska man till nu, och hur kommer man in i det? Hoppas någon vet! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Gå till Fire Temple eller Water Temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Gå till Fire Temple eller Water Temple. Jag vet ju inte vart dom ligger eller hur man kommer in. Hur ska man göra för att komma in i dom templen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) Ta Fire temple först, den ligger i Death Mountain Crater och för att komma över bron böhöver man longshoot som ligger i Water temple eller epona. Redigerat 16 Augusti 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Epona får du på Lon Lon Ranch. Innan du kan gå in i Death Mountain Crater måste du till Goron City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Epona får du på Lon Lon Ranch. Innan du kan gå in i Death Mountain Crater måste du till Goron City. Men vad ska man göra i goron city då? Jag har ju gått dit men det verkar inte gå att göra något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (Sanna1985 @ 16/08-2004 18:35:53) Epona får du på Lon Lon Ranch. Innan du kan gå in i Death Mountain Crater måste du till Goron City. Men vad ska man göra i goron city då? Jag har ju gått dit men det verkar inte gå att göra något. Jo, man ska gå ner i Darunias rum och dra statyn och sedan ska man gå bakom den. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (Master_Link @ 16/08-2004 19:04:34) (Sanna1985 @ 16/08-2004 18:35:53) Epona får du på Lon Lon Ranch. Innan du kan gå in i Death Mountain Crater måste du till Goron City. Men vad ska man göra i goron city då? Jag har ju gått dit men det verkar inte gå att göra något. Jo, man ska gå ner i Darunias rum och dra statyn och sedan ska man gå bakom den. :D Man skall ta Goron Tunic först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (Sanna1985 @ 16/08-2004 18:35:53) Epona får du på Lon Lon Ranch. Innan du kan gå in i Death Mountain Crater måste du till Goron City. Men vad ska man göra i goron city då? Jag har ju gått dit men det verkar inte gå att göra något. Ser du inte goronen som rullar runt, runt? Du ska stoppa honom med en bomb. Det är svårt, så du får kanske hålla på ett tag. OBS! Det är en vanlig goron och inte en Biggoron som när man är liten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanna1985 Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (Rumiko @ 17/08-2004 10:00:26) (Sanna1985 @ 16/08-2004 18:35:53) Epona får du på Lon Lon Ranch. Innan du kan gå in i Death Mountain Crater måste du till Goron City. Men vad ska man göra i goron city då? Jag har ju gått dit men det verkar inte gå att göra något. Ser du inte goronen som rullar runt, runt? Du ska stoppa honom med en bomb. Det är svårt, så du får kanske hålla på ett tag. OBS! Det är en vanlig goron och inte en Biggoron som när man är liten. Jag kom på det när jag gick till goron city,så nu har jag klarat det,men tack för hjälpen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg