Scarlet Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 tjabba e det någon mer en jag som kör TIBIA det är iallafall ett kul spel ett internett spel!!! ungefär som runescape (om ni vet vad det e) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Tror det är lite fel, detta ska väl vara bland webbspel, tror det finns en tråd om Tibia där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 * flyttar till Webbspel * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Har ALDRIG spelat nån av dem spelen men det fins många demos på shockwave.com :kung: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Tibia är inte roligt är på level 127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Vad heter du da dark ? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Tibia var inte så roligt när jag testade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 kan nån visa en bild på tibia jag vet inte hur det går till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 kan nån visa en bild på tibia jag vet inte hur det går till ? Gå in på http://www.tibia.com där finns info, och bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majki Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag spelar lite på tibia. Jag har nyss startat med en i Dolera. lvl 2 med Mace, viking helmet, brass shield och Chain armor. Har även 300gp i fickan :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Tibia är inte roligt är på level 127 knappast om man är den leveln så måste man ha kört 1 typ 3 år och då kan de inte vara tråkigt så vad heter din gubbe inte för att jag tror på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 jag tycker att han ska sälja sin gubbe f*n lvl 127 det e ju skit hög lvl jag tycker att du ska sälja om du ska sluta spela.... och deseutom så kan du ju döda typ alla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.