shacti Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 nee just dt fatta man kan inte få honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Ja, den som inte fattat det nu kan skriva det här! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 man får ju sound test när man har alla spelbara karaktärer och alla banor ja har 25 gubbar,29 banor och sound test ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (redigerat) ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har fätt stryck så det räcker!!!!!!!!!! :angry: Redigerat 19 Augusti 2004 av BlueFox_Girl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Vad menar du????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 på en annan fusksida står det att om man skuter alla namn så möter man toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 mm, men finns det något bevis på det då?? är det någon som har lyckats skjuta på alla credits namn?? jag har som högst fått 112.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 detta har tagits upp miljoner gånger.de borde finnas en viktig tråd där det står att man INTE kan få toad,sonic och tails jag ber om ursäkt för att jag skrev det här ämnet över huud taget... :cry: OKEJ?! jag bara undrade!!!! ÄR DET FEL? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Inget fel... Roligt tycker jag, har för mig att ungefär detta ämne har kommit upp ca 3 gånger förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Inget fel... Roligt tycker jag, har för mig att ungefär detta ämne har kommit upp ca 3 gånger förut. visst kul :wacko: fattar inte vad som är sååååååå roligt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Att jag och många andra har sagt flera gånger att Toad, Master hand, Crazy hand, Sonic och tails inte finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! äntligen nån som förklarar utan att bli förbanad! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg