nebbig Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Det är kort men roligt att spela om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jag sitter fast hos en person som äter och äter och äter.jag sög in bikänterna och "puddingen"Så blev han helt galen. VAD SKA MAN GÖRA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Vänta tills han inte orkar vara galen mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luigi Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ja, när du tänt ljusen följer du efter honom genom korridoren tills han kommer till Butlers Room, där kan du fånga honom. När strömmen går ska du gå till wardrobe room och fånga ett spöke. Då får du nyckeln till Breaker Room(som konstigt nog inte brukar vara låst) Där kan du slå på strömmen igen... Men Butlers room är låst!! Hur ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 skriver du inte av det nebbig skrev?? det e bara att klicka på citera i rutan han skrivit i om det e det du försöker göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Ja, när du tänt ljusen följer du efter honom genom korridoren tills han kommer till Butlers Room, där kan du fånga honom. När strömmen går ska du gå till wardrobe room och fånga ett spöke. Då får du nyckeln till Breaker Room(som konstigt nog inte brukar vara låst) Där kan du slå på strömmen igen... Men Butlers room är låst!! Hur ska jag göra? Tror du får nyckeln till Butlers room om du tänder alla ljuseni Clairvoyas rum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg