Skinnpytte Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 då skulle jag bara slänga ut en pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 förresten skulle inte jag vilja vara pokemon tränare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) ja tror det skulle va coolt man får resa runt träna pokemon :P ja skulle ha långt svart hår upp satt i en hästsvans me en decimeter lugg som låg i slinga på vardera sida panan ögonen skulle va bruna klädder: om ni sett på beyblade en eller fler gånger så e det såna byxer som Kai har fast militär färgade(det e säck byxor) me en långärmad "Nike"tröja me luva tröjan e röd skor svarta jogingskor Namn:Amy Black personlighet:ensamvarg å mystisk Pokemon: mightyena rajchu houndoom thyplosion lappras arcinain Redigerat 5 Januari 2005 av devilgirl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Nice... Låter tufft :D Typ scary. hi hi ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilladam Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 om ni har sett på serien så har alla inte så bra pokemon som ni säger..... kolla på när ash va i pokemon ligan ett då hade folk typ oddish och så dåliga. men jag skulle typ ha samma som ash för det tycker jag är snyggt( dem nya) sen skulle jag typ bara ha en super bra som dragonite eller salamence för jag älskar dragons.. sen skulle jag nog ha: dragonite lv65 (dratini av min start jag ficka av min pappa som jag inte kände) wartortle 38 ( räddat squtle från team rocket i ceruleon city) bayleaf 33 ( fångade i en tuff strid mot cikorita) pickachu 40 ( vunnit) celebi 70 ( för att den blev min vän och inte ville lämna mej) blaziken ( bytt min tränade tyranitar mot en shiny torchic) ...... jag vet inte men jag skulle vilja som på spelen att man skulle möta alla inte ha alla i pokedexen från början och sen som ash möta alla plus legendariska så jag kunde impa att jag hade mött typ mew och alla dom :P och resa till alla platser!!!!!!!!!!!!!!:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 coolt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Jag skulle ha svart taggigt hår. Ett såntdär hårband som gubben man är i ruby version har. En väst som Ash fast svart. Gympadojer. Jeans fast gråa Jag skulle komma från Littelroot town. Mina vänner som följde mej på min resa skulle vara May och Steven. Mina Pokemon skulle vara: Charmander Cyndaquil Torchic Mightyena Swellow Sharpedo Givetvis skulle jag fånga många fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 förresten nu har jag bestämt mig om jag skulle vara pokmeon tränare. bara om. skulle jag ha brunt hår och luggen skulle vara till munen ungefär som den är för mej i verkligheten jag skulle ha ett rött hårband en gul väst och svarta byxor mina pokemon scyther lv 50 pinsir lv 50 hitmonlee lv 59 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 så du vill blii en tränare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 förresten nu har jag bestämt mig om jag skulle vara pokmeon tränare. bara om. skulle jag ha brunt hår och luggen skulle vara till munen ungefär som den är för mej i verkligheten jag skulle ha ett rött hårband en gul väst och svarta byxor mina pokemon scyther lv 50 pinsir lv 50 hitmonlee lv 59 Du ville väll inte vara en tränare?. Och sen vill du vara med i ett pokémon gruppforum när du sagt att pokémon suger :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (Desen @ 14/01-2005 14:26:17) förresten nu har jag bestämt mig om jag skulle vara pokmeon tränare. bara om. skulle jag ha brunt hår och luggen skulle vara till munen ungefär som den är för mej i verkligheten jag skulle ha ett rött hårband en gul väst och svarta byxor mina pokemon scyther lv 50 pinsir lv 50 hitmonlee lv 59 Du ville väll inte vara en tränare?. Och sen vill du vara med i ett pokémon gruppforum när du sagt att pokémon suger :lol: vars är beviset att jag skrivit det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg