$€!F Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 jag skulle ha långt hår och en keps och en vest sen skulle jag ha ett bälte som jag satt bollarna i och svarta shorts och mina pokemon skulle vara hitmonlee lv 65 charizard lv 78 nidoking lv 67 arodaktyl(vet inte hur den stavas) lv 70 snorlax lv 68 och articouno lv 77 :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Skulle själv ha haft lång svart mantel.Svarta kläder mörkt ansikte och svart cowboyhatt.Och så skulle jag haft en charizard och vara på jakt efter mewtwo!Det hade varit mitt äventyr.Tro nu inte att jag är hårdrockare bara för jag valde svart.:PKul tråd förresten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 inte alto mare det ska va aruto mare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 inte alto mare det ska va aruto mare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag skulle vara verkligen en kille med svart hår. Jag skulle också ha en röd tröja och vita byxor och så skulle jag vara en pokemontränare. Mina pokemon: mudkip weedle azurril carterpie pichu tochic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jag ska likadant som jag ser ut nu: heta Satoshi kajiri mörkblond hår röda skor svart jacka (väst) svarta byxor Pokémon: Blastoise Sandslash Magneton Nidoking Nidoqueen Arcinaine Rattata Raticate Pidgot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag skulle Vara en rik Snubbe med Kungakrona på huvudet och jag skulle ha på mig Guld kläder som vägde 25 kg och så skulle jag ha en Diamant prydd stav i handen som jag kunde göra Master balls med. Mina skor var gjorda av Platinum och man kunde alltid ta framm en 1000 lapp från hälen jag har Pokemon Ligans Mästar Troffe på mitt Köksbord hemma i Vitahuset där jag för Övrigt bor. Mina pokemon är 6st Mewtwos med Rubin ögon. Jag är rik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag skulle vart Ledaren av Team Diamond!Skulle haft skulle typ se ut som Steven fast med sån FR kille ansikte med svart keps och svart mantel. Mina Pokemon: Metagross Tyranitar Houndoom Armaldo Nidoking Crobat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Vad är team diamond?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Mitt fantasi team :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Mitt fantasi team :D Hehe :lol: :cool:t Redigerat 19 Mars 2005 av Rukario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag skulle helst velat vara en pokemon,men om jag skulle vara en pokemon tränare skulle jag heta Terry,komma från Littelroot Town och jag skulle inte vara för bra men ganska bra tränare,och mitt team skulle vara:Cyndaquil,Torchick,Mew,Latios,Celebi och Jirahii. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg