Hoppa till innehåll

Pokemon Tränare

thepokemon

Rekommendera inlägg

jag skulle ha långt hår och en keps och en vest sen skulle jag ha ett bälte som jag satt bollarna i och svarta shorts och mina pokemon skulle vara

hitmonlee lv 65

charizard lv 78

nidoking lv 67

arodaktyl(vet inte hur den stavas) lv 70

snorlax lv 68

och articouno lv 77 :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skulle själv ha haft lång svart mantel.Svarta kläder mörkt ansikte och svart cowboyhatt.Och så skulle jag haft en charizard och vara på jakt efter mewtwo!Det hade varit mitt äventyr.Tro nu inte att jag är hårdrockare bara för jag valde svart.:PKul tråd förresten ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vara verkligen en kille med svart hår.

Jag skulle också ha en röd tröja och vita byxor

och så skulle jag vara en pokemontränare.

Mina pokemon:

mudkip

weedle

azurril

carterpie

pichu

tochic

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tutankoopa

Jag skulle Vara en rik Snubbe med Kungakrona på huvudet och jag skulle ha på mig Guld kläder som vägde 25 kg och så skulle jag ha en Diamant prydd stav i handen som jag kunde göra Master balls med. Mina skor var gjorda av Platinum och man kunde alltid ta framm en 1000 lapp från hälen jag har Pokemon Ligans Mästar Troffe på mitt Köksbord hemma i Vitahuset där jag för Övrigt bor.

Mina pokemon är 6st Mewtwos med Rubin ögon.

Jag är rik!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag skulle vart Ledaren av Team Diamond!Skulle haft skulle typ se ut som Steven fast med sån FR kille ansikte med svart keps och svart mantel.

Mina Pokemon:

Metagross

Tyranitar

Houndoom

Armaldo

Nidoking

Crobat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle helst velat vara en pokemon,men om jag skulle vara en pokemon tränare skulle jag heta Terry,komma från Littelroot Town och jag skulle inte vara för bra men ganska bra tränare,och mitt team skulle vara:Cyndaquil,Torchick,Mew,Latios,Celebi och Jirahii. :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...