finaly_man Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Jag är ju soft, fick jobba med klassen snyggaste tjejer. Alla var shysta! Och jag var soft ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Tips: Slappa så mycket ni kan i högstadiet. Gör bara vad ni behöver, och spara er till gymnasiet. Jag går i 9:an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Jag går i femman nu.. Börjar sexan.. Om typ ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Vissa börjar 4:an ir 7:an som jag tycker dom största "händelser" inom skolan. 4:an innebär mellanstadiett och 7:an högstadiett. För mej kommer 7:an vara mest händelserik för kompisarna och dom nya ämnernas skull. Imorgon sitter jag i skolan vid denna tiden, kanske på föran första kemiundervisning. Ca 10 nya lärare, 2-3nya ämnen. Extremt super spännande ^^ Började förstaring, tycker att der är ganska stort :)Heter LR inte IR :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 jag började i 5:an 25 augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 7:an börjar bli mer och mer boring! Så många läxor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 I vår skola har vi många läxor först i 10:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.