Rallypacker Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ja! absolut!! Men Warcraft knäcker också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 och starcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 starcraft och AOE såpelen är blan dom bästa strategi spelen som finns så jag bara måste köpa AOE 3 då det släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hej jag tror det inte kommer ett tredje spel men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hej jag tror det inte kommer ett tredje spel men jag kan ha fel. om du går ut på webhallen.com och söker på Age of Empires 3 så ser du att du har mycket fel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyzon Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (Schassen @ 31/08-2004 18:26:34) hej jag tror det inte kommer ett tredje spel men jag kan ha fel. om du går ut på webhallen.com och söker på Age of Empires 3 så ser du att du har mycket fel. ;) <{POST_SNAPBACK}> aoe3 kommer 2005-10-25 coh demot kommer i september nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 mikaelrask varför står det i massa speltidningar och finns massa med screenshots på det spelet da???? När man attakerar byggnader kommer typ tegel rasa och sånt å skeppen kommer typ gunga å det kan vara dimmigt på vattnet de e rätt grymm grafik på det spelet. AOE 1 är det bästa strategi spelet som har tillverkats jag tror inte att jag kommer tycka något strategispel e bättre än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 här finns några bilder: http://media.pc.ign.com/media/721/721644/img_2759111.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Age of Empires... Mmh :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Man behöver nog en rätt bra dator för att spela aoe 3 skulle jag tro .. bättre än den jag har nu iaf <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Man behöver nog en rätt bra dator för att spela aoe 3 skulle jag tro .. bättre än den jag har nu iaf <_< Själva spelet kommer säkert att vara över 1 GB stort men man behöver nog inte någon specielt bra dator för att spela det. Grafiken kanske inte blir lika bra på en dålig dator som en bättre och om har en jävligt dålig dator så kan videona lagga men annars så blir det inga prob för den med sämre dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Demot har ju redan släppts. Tyvärr klarar inte min dator det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.