0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 fakenicka är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Tips: Banna alla från chatten som utger sig för att vara någon annan på chatten.. Jag har då hetat Uzama hela tiden på chatten jag lovar jag ljuger inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 fakenicka är kul Ja men taskigt för den som blir utsatt men det bryr väl lilla du inte om.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ness~ har hetet OO13 på chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ness~ har hetet OO13 på chatten :angry: det är ju du som heter Ness ju <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ness~ har hetet OO13 på chatten Har jag tamefan inte !! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jo jag hette Ness869 sen bytte du till OO13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jo jag hette Ness869 sen bytte du till OO13 Det gjorde jag inte !... Har du ngt bevis eller? Och om jag nu gjorde det, så var det för att du höll på att j*vlas med mig på chatten.. Kan du inte bara dra härifrån så alla slipper dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Glömde printa... Men jag skrev Hej jag heter August och är 14 år och bor i Stockholm. Då böt du och skrev Hej jag heter Viktor och är 12 år och bor i Västerås(vilket jag inte gör). Hur ska jag annars kunna förpesta ditt liv? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Glömde printa... Men jag skrev Hej jag heter August och är 14 år och bor i Stockholm. Då böt du och skrev Hej jag heter Viktor och är 12 år och bor i Västerås(vilket jag inte gör). Hur ska jag annars kunna förpesta ditt liv? <_< Det kanske inte är så j*vla kul när ngn som man inte känner irl sprider ut uppgifter om en på internet!!!!!!!! Asså låt mej va och skaffa dig ett liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Att ni bara orkar bråka om en liten sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Då någon sprider uppgifter om en på Internet är det inte så liten sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.