Apoca Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Admin kan du inte fixa en snabb länk inne på forumen som altid syns så det blir simplare att koma in på chatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Mm. Som den vid reklamen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ja men altså, hur frästande är den bannern? CHATTA!, ingen orkar ju trycka på den, iallfall inte jag. det är därför jag kör med mIRC, men en störe eller en popup eller något annat störande, eller frästande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Mmm, man borde logga in i chatten som man gör annars, altlså med lösenord o.s Den ska väl vara öppen för alla? :unsure: Dessutom kan inte alla använda sina nick på chatten. Det är ingen bra idé med lösenorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag brukar heta OO13 men ibland heter jag Ness :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag brukar heta OO13 men ibland heter jag Ness :lol: MM vi vet det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Väldigt sent må jag säga :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Öhh, varför? Du verkar ologiskare än jag trodde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 <_< Asså varför tycker alla jag e konstig? Jag heter det bara för att Ness får spader då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 JAG ÄR JU DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) admin du borde starta en banner tävling asså göra en ny banner som det står chatta på eller något liknande för den som är nu är ju inte så nice ;) Redigerat 27 Augusti 2004 av Uzama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Tips: Banna alla från chatten som utger sig för att vara någon annan på chatten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.