Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 hur tar man screen shots på ssbm?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 du måste ha 2 kontroller och köra på camera mode och sätta ena kontrollen i utag 4 i gamecuben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 oki jag testar det tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 np! men de är bäst om man har 3-4 kontroller för då kan man köra mot varandra och ta roliga kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 np! men de är bäst om man har 3-4 kontroller för då kan man köra mot varandra och ta roliga kort Instämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 okey men jag har bara 2 men det går i alla fal ta kort, tack för tipset :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (Wind fox @ 17/08-2004 18:41:33) np! men de är bäst om man har 3-4 kontroller för då kan man köra mot varandra och ta roliga kort Instämmer Insämmer också! DET har jag och mina kompisar gort! DET E GÄTTE ROLIGT! vi gorde så att link gorde sin mörka gråa pil upput och det andra också.Det va Link,Zelda och ganadorf!Det var gätte roligt! --------------------- :medieval: ----------------------------| | ------------------------ :D :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 screenshots???vad är det?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 screenshots???vad är det?!?!?! man tar typ kort på ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 .. och så tar det bara några miljoner block på minneskortet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 mm men mellan mjölk på webbhallen i stockholm kan du köpaaa ett minneskort med 1000 block för 99 kr bara för det inte är nintendos märke tror du mej initew kolla in www.webbhallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Kom på tredje plats i club nintendos snapshot tävling :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg