Gäst 0012 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ´f*n VAD JAG BLEV RÄDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JAG HADE HÖGSTA VOLYM PÅ :lol:.AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag fick nästan hjärtattack jag tog högsta volymen det är kväll nu också och alla sover och jag har stora högtalare och det är 4 styck fy f*n.jag skulle sänka ljudet för det inte var nåt sen kom den fram GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUUUUUUUUUUH min rull stol åkte bak OMG hoppas att du aldrig gör om det där igen :blink: Redigerat 18 Augusti 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 hahah.. inte lura du mig.. visste att den skulle komma upp :D har nämligen blivit lurad av en liknande förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (redigerat) Sen kommer en röd gubbe och ba AAAAAAAAAAAAAH!!!!ändra fort annars pajjar du det roliga En bra låt detta e en låt men hör bara hur hon sjunger Redigerat 19 Augusti 2004 av Fujiwara Masato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 fy F*nn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 YAY! det kom precis en geting när det var typ 5 sekunder innan grejen, så jag sprang ut ur rummet och när jag kom tebax så hade den redan visats :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 f*n va rå :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Hittar du alla tre olikheterna. Denna Länk PS. Du måste ha på hög volym, pågrund av att en röst viskar vad som är olikt.DS. Jag viste det så, jag kollade inte nöra men jag blev skit rädd!http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/lilly/laugh1blue.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 0013 visade den på msn förut då fick jag nästan hjärt attack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Det var väll inte den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Det var väll inte den eller? var det inte :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Hur många visade jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Hur många visade jag då? 1 bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.