Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 När jag kom hem från skolan idag och skulle upp på mitt rum hade min tv ramlat ner på min xbox som stod på golvet :( , xboxen går att starta med sen börjar den låta konstigt. Sen går det inte att ta ut skivspelare, vad ska jag göra?!?! Finns det någon svensksupport typ eller nåt?! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Em (HOST HOST)......Detta e game cube INTE Xbox. Vist tv:n rammlade men det behöver väll inte behöva skriva det HÄR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Ehrm..Host, detta är Xbox o inte Gamecube! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Sorry var vist helt ute och seglade...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Sorry var vist helt ute och seglade...... då kan du sticka härifrån....... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 När jag kom hem från skolan idag och skulle upp på mitt rum hade min tv ramlat ner på min xbox som stod på golvet :( , xboxen går att starta med sen börjar den låta konstigt. Sen går det inte att ta ut skivspelare, vad ska jag göra?!?! Finns det någon svensksupport typ eller nåt?! :( det finns svensk manual som jag ringde när skivan inte kom ut på min xbox aja.... har du manualen där så finns numret där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 allt är fixat. min syrrars kompis fixade det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (Pippo @ 18/08-2004 22:24:42) Sorry var vist helt ute och seglade...... då kan du sticka härifrån....... <_< pippo var på humör ibland skriv trevligare till andra nåra gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Sluta tjata. Skriv inte mer i ämnet. Lika bra och låsa eftersom allt har fixat sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg