Pingu.91 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Mitt hatspel: cs Förstår inte syftet med att springa omkring på internet och panga varandra <_< Pang pang sen är man död och pangar lite till ner med cs Runescape är däremot :cool: och textbaserade onlinespel cs sorce är är det bästa spelet som finns, om man räknar bort Warcraft 3!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pingu.91 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 (Boiuthh @ 20/08-2004 16:25:00) vad är RPG för spel? jag hatar warcraft typ diablo och liknande spel <{POST_SNAPBACK}> jaha men dem är roliga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 JAG HATAR SPORT SPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen gillar jag pippi långstrump och pettson och findus!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 tibia e så hiiiiiimla jobbigt... det e nog d jag hatar mest av alla!!! men ja gillar rpg spel (role playing game) och mmorpg (massive multiplayer online role...) typ som avance wars på gameboy!... såna spel gilla rja med... men d va inte vilka spel man gillade man skulle skriva upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 tibia,runescape,settlers,racing spel speciellt nfs jaa det var all skit som jag kom på för till fället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 CS, slår nästan fotbolls/hockey spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 tibia suger! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 alla mario spel,alla zelda utom den första,metroid prime jaa allt som släpps på Nintendo :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag hatar inget spel sådär (bortsett från barnspel t.ex. Mulle meck) utan jag gillar de flesta spelen till PC, mer eller mindre. Men det finns ju spel som är super bra, såsom Rose online, och andra MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Ska det vara ett spel så ska det vara *COUNTER-STRIKE* (tiba är inte roligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Ett av spelen jag inte gillar e cs :evil: Vad e det som e kul med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Det spel jag hatar mest av alla är Halo (1an och 2an)! Alla överskattar det det är precis som vilket skjutspel som helst! Hata Halo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.