Ytterman Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Någon som ska dit? :) Biljetterna släpptes idag och jag skulle nog skaffa ett par om jag hade pengar. Anyways, Rammstein rocks! ^^^^^^^^^^^########^########^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^########^########^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^ ^^^^#################^^^^###########^^^ ^^^^#################^^^^###########^^^ ^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^###^^^ ^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^###^^^ ^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^###^^^ ^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^###^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^###^^^^###^^^^###^^^^^^^^^^^^###^^^ ^^^^###^^^^####^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^ ^^^^###^^^^#####^^^^###^^^^^^^^^^###^^^ ^^^^###^^^^#####^^^^^###^^^^^^^^^###^^^ ^^^^################################^^^ ^^^^################################^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^########^########^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^########^########^^^^^^^^^^^ Citera
Bengt Erik Gran Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 håller me Rammstein rocks Citera
Boffaroffe Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 jag skulle gått om jag hade råd :( var ligger hovet :blink: rammstein äger, har 3 cd :P Citera
Avregistrerad Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 Man fattar ju int vad han sjunger Citera
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Skrivet 20 Augusti 2004 Han sjunger ju på tyska! De är GRYMMA men jag kan inte gå! Citera
muu Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Skrivet 24 Augusti 2004 :medieval: rammstien är ju värsta dåliga :medieval: Citera
Apoca Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Skrivet 24 Augusti 2004 jag ska gååå, jag har 3 biljetter, köpte 3 minuter efter dom släptes! :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.