mr_smokey Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ALlla säger att det finns mer änn 30 events men jag hittar inga kan nån säga varför??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 d finns 51 st, jag kommer inte ihåg riktigt, men jag tror att du ska klara alla som du kan se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jepp du måste fixa mer gubbar som falco(vinn hundra man melee) Dr mario (vinn classic lr adventure mode med mario utan att klicka på continue) Sen vet ,jag inte om man behöver marth och roy! Isåfall vinn classic lr adventure mode med alla startguybbar för att få Marth Roy får du om du klarar classig lr adventure med marth! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_smokey Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ska testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_smokey Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 nu har jag falco! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 fick då några fler events då?? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jag tycker event match 50 är svår 2 stora händer OMG men jag slog ut dem med min älskling figur Pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Jag är på Event 50. Har ni nått bra tips till hur jag klarar det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Jag är på Event 50. Har ni nått bra tips till hur jag klarar det??? ja ta pikachu som pokemon gör åska hela tiden så gjorde jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Jag är stucked på Event Match 50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ta c.falcon och gör up a det fungerade för mig tack vare han har jag klarat alla events Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 du måste ha alla gubbarna som man kan få just då.mewto,marth,roy,ganondorf,falco,luigi,dr mario,young link,jiggly puff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg