Mezox Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Hur får man bulbasaur på GUL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 man ska väl prata med någon efter man har kört ett slags gym eller nåt??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 jepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ja i cerulian city där när man går in i ett hus längst kanten kommer man in i ett rum där det finns många pokemon prata med hon som sitter vid ett bord och vips så har du bulbasaur,OBS!ha fem pokemons i ditt party. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Ja i cerulian city där när man går in i ett hus längst kanten kommer man in i ett rum där det finns många pokemon prata med hon som sitter vid ett bord och vips så har du bulbasaur,OBS!ha fem pokemons i ditt party. :mellow: Pikatchu måste vara glad också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 jag har hittat bulbasaur men jag kör inte längre.. det är därför jag inte kommer ihåg vart jag hade hittat de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Tack, har bulbasaur nu. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg