mickee Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 När man e på birth island vad ska man göra med trekanten? hur fick du eon tricket Thundeer ?? men du ska trycka på den tills den kommer högst upp i trekanten ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 anmäler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diderik Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jag har deoxys på fire red de va jätte-lätt at få den om man gör mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jag har deoxys på fire red de va jätte-lätt at få den om man gör mystery gift om du är så duktig diderik exakt hur ska man göra med mysteries gift ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcaon Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag har hört att man kan lämna in till CN=Club Nintendo för att få deoxys. PS. man måste skriva nåt speciellt på lappen i mart vikket som helst. men jag undrar om det kostar nåt?? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag har hört att man kan lämna in till CN=Club Nintendo för att få deoxys. PS. man måste skriva nåt speciellt på lappen i mart vikket som helst. men jag undrar om det kostar nåt?? :gitarr: man ska skriva: link tougether whith all Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Link Together With All Ska du skriva på en lapp som är på disken i alla Pokémon Market.. inte framför han som säljer utan på höger sida om han... sen efter du skrivit det så börjar han snacka lite med dig, då trycker du save sen slår du av spelet efter att ha sparat sen när du startar det så ser du i menyn med: Forsätt Spelet, New Game och längst ner ser du Mysterium Gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 jag har deoxys på fire red de va jätte-lätt at få den om man gör mystery gift ja, jag har alltid undrat hur man gör med mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Deoxys = Defence på Leaf green. Deoxys = Attack på Fire Red. Deoxys = Speed på Emerald Deoxys = Normal på Sapphire/Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 nu är frågan: HUR FÅR MAN EON TICKET!!! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 (redigerat) Av andra trådar jag läst så kommer jag ihåg nått i den här stilen: Man Måste Skicka In Den Till En Special Club Kallas "CN/NC" Club Nintendo eller Nintendo Club Kommer Inte Ihåg Vilken Av Dom. Detta är bara vad jag kommer ihåg.. kan vara fel Redigerat 8 Maj 2005 av Wish_Maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 GÅ IN PÅ WWW.SEREBII.NET OCH KOLLA SEN PÅ DEOXYS!!!! svårare är det inte och till han som vill ha eon ticket kolla på tradera där säljer dom sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg