thps4 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 tjabba :D jag har nyss kommit in i zora´s domain man ska hitta någon drottning var finns hon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Är du stor eller liten? När man är liten ska man först prata med kungen (det finns ingen drottning), och sen gå till vänster från kungen och spela Diving Game. Sen går man upp igen och hämtar Silver Scale från zoran som man spelade hos. Sen dyker man ner i vattnet igen. Där finns en warp till Lake Hylia som man simmar in i. I Lake Hylia ska man hämta en flaska från botten. I flaskan finns ett brev från Princess Ruto. Sen warpar man tillbaka och ger brevet till kungen. Sen går man ner och hämtar en fisk i flaskan. Sen går man upp igen och går bakom kungen till Zora's Fountain. Där lägger man fisken framför Lord Jabu-Jabu (jättefisken) och går in. Där inne finns Ruto. När man är stor ska man gå till Zora's Fountain och hoppa på isflaken till Ice Cavern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 :D tackar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 detta hör kanske inte så mycket till ämnet, men är det nån mer än jag som tycker att Zorakungen flyttar sig fron tronen rätt segt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja, jag tycker det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 haha ja skit segt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 man hinner ju typ döö innan han flyttar sig :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 bra...då var jag inte den enda... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Kolla min nya tråd Hjälp till Zelda Oot om ni kommit så långt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag har redan klarat det.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag med jag har varvat de 3 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag vet inte hur många gånger jag gjort det men det är många i alla fall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg