Smaragd Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Ja fattar lite varför men endå inte.. varför funkar inte min eon ticket.. är det för att den är hackad in i spelet..? man ska tydligen ha mystery event (har jag) och sen ska man snacka med norman asså ens farsa så ska de gå! fattar noll iaf!! svara ni som vet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 du moste ha AR trorja att du har ;) och så moste du använda key item 2 koden så får du eon ticket :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Ja fattar lite varför men endå inte.. varför funkar inte min eon ticket.. är det för att den är hackad in i spelet..? man ska tydligen ha mystery event (har jag) och sen ska man snacka med norman asså ens farsa så ska de gå! fattar noll iaf!! svara ni som vet!! Mystery Event ska gå... Men gör annars som Robban83 sa. Och man måste ju ha minst 5 badges för att Mystery Event ska funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Hur får man mystery events? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja har klarat ligan 110 gånger för f*n...! ja har redan Eon-ticket de e bara att jag vill veta huuur!!! och dark deoxys man ska snacka med killen brevid PC:n i staden där norman (ens pappa) är... säg Meysery event is exiting till honom :) då får duy de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 jag har mystery events men hur får man eonticket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Du fick den av nintrendo nu.. men nu måste du ha AR för att få dne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Jag har det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 vilka menyer ligger orden myster event is exiting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 :o och vart står det meysery??? snäll svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 ursäkta för de dubbla inlägget... Men jag har skrivit meningen nu och han sa nånting om att jag kunde den hemliga nåt sånt...men jag fick inget..och vad är mistery event för nåt?hur vinnar man i den eller va e det för nåt?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg