Lon Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 :1_o: jag önskar mig ett X-BOX ps det här är mitt första inlägg grattis jag önskar mig en walter p08 luger replika,ett gäng dataspel,ju-52 byggsats o sånt skräp :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Data Game cube MK:DD Super mario sunsine mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jag önskar mig följande saker: Ratchet and Clank 2 *PS2* FIFA Football 2004 *PS2* NHL 2004 *PS2* Lejonkungen specialutgåva på DVD *Hehe* ;) Game Boy Advance med spelet Super mario advance 4, Super smash bros. 3 *Spelet har typ två titlar som en enda* Sen brukar min mamma och pappa komma på saker jag inte önskat mig, så det är alltid kul att vid julafton ;) Det heter Mario. Det kommer i alla fall inte ett Super Smash Bros. 3 till julen. och speciellt inte på GBA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag vet vad pappa köpt. Två DVD:ER eller 2 GC-spel Eller ett av varje. Taka nuva bionicle. Nån lego sak. Av farafar får jag nog en tusing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Som sagt så är det precis 1 vecka kvar till julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Önskar meii... * Sagan om Ringen: Konungens Återkomst te GC. * Need for Speed Underground te PC. * Silent Hill 3 te PC. * Jedi Knight: Jedi Academy te PC. * Ghost Ship te VHS. * Final Destination 2 te VHS. * The Core te VHS. * Terminator 3 te VHS. * Battlefield Earth te VHS. * The Ring te VHS. * Pengar & kläder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag vill gärna ha: 1:en webbcam 2:money 3:en användar-grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Nu vet jag vad ett av paketen som ser ut som en DVD är. Det är Bionicle lysets mask filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Jo jo själv har man redan fått sin julklapp jag fick en ny dator med en anten till bredbandet så att jag kan använda det på mitt rum jag vet inte riktigt vad det är för jag fick det idag så jag håller på att tar reda på vad det är och hur man kopplar in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Ja just det pappa har köpt ett ADSL bredband och en Canal digital parabol som är halv julklappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Det är bara 5 dagar kvar till Julafton. Det ska bli kul tycker jag, men jag vill helst fira Jul hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.