moreeld Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 är det någon som vet hur final fantasy är? är det som pokemon att man bara springer runt ochså ploppar en fiende upp? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Precis som finaly säger... Tycker det är trist, finns bättre alternativ att lägga slantarna på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 :evil: det är sämst och det suger sämsta köp jag gjort i hela mitt liv :evil: PS det suger,det suger,det suger,det suger,det suger,det suger och det är sämst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Nej. det är inte likt pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Det är ett av mina bästa spel om man kör multiplayer game En player suger :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg