finaly_man Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jo, det var då tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Hänt mig oxå, men det var nåra veckor sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 hände för mig klockan 19 till 23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Vad har du för databas admin? För nu är det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det stog fel medelandet att databasen är mysql. Om forumet haft en gnutta felkontroll inbygd så hadde vi sett en snyggare "vi är inte uppe just nu" sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.