Gäst 0012 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 hej hej jag såg idag Gustaf filmen i bio jag tyckte den var jätte rolig hela salen var full bara för att se den ni andra som såg den tyckte ni den var bra.jag skratta ighäl mig :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 den rockade fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 den rockade fett när han dansade ja han var jätte grym :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag har inte sett den ännu men den verkar äga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ska kola på den idag kl 18.30 med min bästis. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Lite småtramsig men bra skämt. :) väldigt bra om man är tokig i djur (som en viss syrra till mig är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Såg den i USA för några veckor sedan. Den slår allt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 På min födelsedag ska jag se den med några av mina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Såg på Hellboy samma dag som jättemycket folk skulle på Gusaf. Vi var kanske 20 stycken högst på Hellboy, som för övrigt var bra. Särskilt om man känner till serierna lite som jag gör. Nåja, ska se Gustaf snart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Gustaf va ju grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 på en skala till 10... hur bra var filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 den ägde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.