Spliffor Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 fasst mest på Halo2 de kommer bli så j*vla bra B) B) Japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 tänk om halo 2 blir värdelöst.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 tänk om halo 2 blir värdelöst.......... Precis :rolleyes: .. men jag tror endå att det kommer bli bra :) ser toppen ut på filmerna. men far cry instincts o allt det där verkar ochså bli kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 tänk om halo 2 blir värdelöst.......... Precis :rolleyes: .. men jag tror endå att det kommer bli bra :) ser toppen ut på filmerna. men far cry instincts o allt det där verkar ochså bli kul :D jag tror att halo2 kommer bli sämre än ettan.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 :lol: :lol: :lol: Då tänker du konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 :lol: :lol: :lol: Då tänker du konstigt hur vet du det......... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 ellerhur :P vem vet 2:an kan vara myket sämre.. men det ser bättre ut men vem vet ? .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 än så länge kan jag inte tänka mig att 2:an blir sämre men som sagt vem vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 än så länge kan jag inte tänka mig att 2:an blir sämre men som sagt vem vet :rolleyes: jag vet det..... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Säkert <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Säkert <_< är det verkligen så nödvändigt att skriva i ett ämne som legat ostört i 5 dagar.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Pippo @ 28/08-2004 12:23:38) Säkert <_< är det verkligen så nödvändigt att skriva i ett ämne som legat ostört i 5 dagar.... <_< Vi läggert ner ämmnet istället ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg