indigo Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2004 a jag har hört om den där det e typ en special edition :) jag tycker att du ska köpa den om du vill. Citera
indigo Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2004 jag har hittat äldkastaren till BFV WWII moden :) :gitarr: . jag har hittat den på wake island den finns i ett hus på basen i vänstra nedre hörnet av banan (för amerikaner). det e skit kul men man kan bara hitta den om man spelar på nätet :bah: tycker att det e synd men det e fett kul med den det brinner som f*n. Citera
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Skrivet 27 Augusti 2004 jag har också hittat den. Men jag har börjat köra på Point of Existence modden. Den är rolig det finns moderna vapen och mer Citera
indigo Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Augusti 2004 eeh???? vilken hemsida kan man ladda ner den ifrån??? skulle vilja veta det det kanske e kulom du kommer i håg hemsidan kan du ju skriva den :) annars så har jag hittat en mod, kommer inte ihåg hemmsidan men där krigar man med Sverige och Norge :) det e året 2007 och avundsjukan har stigit i höjden sverige med sina schlagerlåtar och norges olja startar en konflikt som sedan resulterar i att sverige attakerar Norge moden heter typ "Silent Heros" men som sagt jag kommer inte ihåg hemsidan :( Citera
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Skrivet 27 Augusti 2004 Jo den modden är bra men jag ladda ner min från bf-central. Citera
indigo Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2004 mmm... ska kolla upp det tack. Citera
Oden Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 Bra spel men BF1942 äger det och jag hoppas, av det lilla vi har sett av BF2, att bf 2 kommer att bli bättre än vietnam. Vietnam var ju trotts allt bara något som man snabbt slängde ihop i Kanada, medan man har hållt på med BF2 sedan BF1942 kom ut. Ser lovande ut :) Citera
indigo Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 jo jag hittade silent heroes där oxo trodde inte att den fanns där min jag hittade den på en hremmsida typ deras official site Citera
indigo Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 ja du har rätt BF2 e nog kul va handla det om det va vell typ kuwait kriget... iallafall så e det kolt med förstörbar tereng och grafiken verkar ju låvande... tur att man har en ny dator som borde palla det :D .... det värkar ju som om det kommr att ta mycket "kraft" av datorn. Citera
derik Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 Har inte spelat BFV, bara BF. BFV är säkert skitkul ^^ Citera
Spaghettin Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 ja du har rätt BF2 e nog kul va handla det om det va vell typ kuwait kriget... iallafall så e det kolt med förstörbar tereng och grafiken verkar ju låvande... tur att man har en ny dator som borde palla det :D .... det värkar ju som om det kommr att ta mycket "kraft" av datorn. Jo jag ska också få en nya dator.. Men är det sant att man kan göra över träd så att dom böjs? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.