derik Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 Jag har hittat en bra bild på xyrho, men den rör sig. Hur ska jag få den att stå still ??? För jag skulle gärna vilja ha den som avatar... :unsure: Bilden | | | | | | | V Citera
Chihuahua Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 bara pausa filmen (om du kan) och ta en Print Screen, eller bara gör en Print Screen precis när du vill ha bilden. Koperia in i nåt ritprogram, och spara bilden som du vill ha. Citera
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Skrivet 21 Augusti 2004 spara som bild gå in i paint sen kör ett klick med pennan så står bilden stil :) Citera
derik Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Augusti 2004 bara pausa filmen (om du kan) och ta en Print Screen, eller bara gör en Print Screen precis när du vill ha bilden. Koperia in i nåt ritprogram, och spara bilden som du vill ha. Tack ! Ska fixa det nu lr lite senare.. Citera
JoJjo_ Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 jag har också ett litet problem när det gäller Avatar.jag måste ALLTID titta bland odm som redan finns.idag laddade jag ner en JÄTTEFIN bild på en chocobo från Google och jag ville ha den som avatar.det GICK inte som vanligt.det står "det går inte att ladda ner den typen som bild som avatar" fast det inte var något märkvärdigt med bilden.hjälp me någon! Citera
derik Skrivet 23 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Skulle nån kunna fixa bilden åt mig? Jag försökte men det funkade inte. Citera
# 21 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 jag har också ett litet problem när det gäller Avatar.jag måste ALLTID titta bland odm som redan finns.idag laddade jag ner en JÄTTEFIN bild på en chocobo från Google och jag ville ha den som avatar.det GICK inte som vanligt.det står "det går inte att ladda ner den typen som bild som avatar" fast det inte var något märkvärdigt med bilden.hjälp me någon! Minska storleken. Max 125*125 pixlar 12kb. Citera
Gäst henke37 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Skrivet 23 Augusti 2004 Och den ska vara i web format(bmp är inte ett). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.