JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ..och den ligger..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 JAG HAR ALLA REGIS trippelposta inte aww sorry ALIEN.visste inte att man inte fick trippelposta.eller dubbelposta.nu kanske jag gör det....hursomlelst SORRY jag ska skärpa mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Den ligger till vänster om dewford tow tror ja den hette den som flyer på vatten i strömmarna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ja jo jag har sett den men tar alltid fel strömmar :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 aha! oj förlåt mej missförstog de där. förlåt att jag dubbelpostar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Hehe du ska börja rätt så långt ner i strömmarna (synd ja inte kan skicka karta vet inte hur man gör) men nån annan kanske kan :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 mm kan inte kolla nu alla mina batterier e slut. har tillomed blandat dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ME HARdu en pokemon som kan dig så ska du gräva framför porten där det står massa tecken men sen måste du ha wailord och relikanth eller va dom nu heter vet inte mer sen en kompis sa det till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 WAILORD!?? o no! no,no,no!! då måste jag ju få dens nedutveckling som nu e på lv:31 att gå upp i 40. och att hitta en R.... aja men den e svår o hitta.OCH att fånga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 men ska kolla om min lilla Gulpin kan Dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 förlåt att jag trippelpostarr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 fånga waliord och relicante :P :D :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg