thyndra Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Vi hittar inte dr. gamewatch, vi tror att det är bara den som fattas nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Du menar vell MR.Game And Watch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 MR(!) game & watch får du genom att klara antingen target test, classic, eller adventure med alla övriga 24 karaktärer!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 MR(!) game & watch får du genom att klara antingen target test, classic, eller adventure med alla övriga 24 karaktärer!! :P stämmer för jag har alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ja och DR.game & wach finns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Du får den genom att klara av Classisc med alla andra 24gubbarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thyndra Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Då får vi prova på det. Tack så mycket för alla svar!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Vi? :huh: , du måste alltså ha skaffat alla dom andra karaktärerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det står att man får Mr. Game and Watch om man spelar 1000 vs. Mode matcher.. Jag vet inte riktigt om det stämmer.. För jag klarar ijämt Classick när jag får Mr. Game And Watch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thyndra Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det är avklarat nu game & watch är på plats :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det står att man får Mr. Game and Watch om man spelar 1000 vs. Mode matcher.. Jag vet inte riktigt om det stämmer.. För jag klarar ijämt Classick när jag får Mr. Game And Watch. Det stämmer jag vett dett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg