Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 hej hej jag undrar om det är olagligt att ha kopierade Spel av Gameboy här i sverige därför min bror ska hämta 20 spel dem kostar 9 kr där :unsure: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 hallå tråden ligger långt nere kan ni svara :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 ja jag tror att det är det men jag är inte säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Ja har ett spel som är 54 st spel i lite dålig kvalite men ändå sen har jag ett me 35 spel i ett de är riktigt tråkiga spel bara något är kul men ja köppte dom i turkiet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Man får inte kläma i hopp flera spel på en/ett kastet/skiva för man får inte ändra på copyritghtsskyddade spel/filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 ja men jag kommer få såna här pokemon Ruby Pokemon Emerald Zelda. och mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 hallå vill ingen prata i detta ämne ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 va kommer du hur får du tag i dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 du vet i Asien brukar det finnas mest Kopia och min Bror hittade en massa gryma spel i Thailand Sonic Battle 3 Pokemon Emerald som inte än kommit till Amerika och Europa. pokemon JADE och Daimon ska jag få Zelda spel och mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 ja men jag kommer få såna här pokemon Ruby Pokemon Emerald Zelda. och mycket mer. Det där med ruby och emerald jag tycker inte det kanske är värt att köpa ändå för min kusin köpte ett sånt spel med Pokémon gul,blå,röd men det var inte dom spelen utan man skulle va en pokemon och klara banor som var urtrist så du får se upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Man skulle va en Pikachu och sen klara olika banor!Den ha jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag har sett en kille spela det på min skolgård, men jag har aldrig sett det i affären. Ps. Pokémon Jade och Diamond är värdelösa kopior av Pokémonspelen, det handlar inte ens om pokémon, utan om nåt som kallas för "E monsters", som är förkortning av "Electric monsters", köp det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg