Smaragd Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Villka gubbar finns på SSBM ja har all 14 orginal ju.. Dr.Mario, Young Link, Luigi, Falco, Marth, Roy, Pichu och Ganondorf... vilka finns mer (Jag tror Handen sista bossen, Mr. Game&Watch och Mewtwo.. e de rätt???) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Handen finns på vissa bugg versioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 finns det inte på det "vanliga"...?? jag köpte mitt på EB games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 handen finns inte visst annars skulle man aldrig kunna döda den man slår den men den flyger aldrig bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 vad menar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 att han inte flyger utanför bilden---------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Att man inte kan slå ut den för att den bara flyger. Sen så kan du få Mr. Game & Watch och Mewtwo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Handen kan man inte få vad jag vet, och jag tror inte att det finns "buggversioner" som man kan få den i... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Den finns inte (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Nehe jag har iaf Sonic och Tails. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 man ska få jigglipuff också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Det är på PAL-versionen man inte kan få Sonic,Tails och Master Hand. PAL är den europeiska versionen.Dom andra två (den japanska och den amerikanska)tror jag att man kan få dom i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg