(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 man kan ni fatta! DET GÅR INTE ATT FÅ MASTER HAND SONIC ELLER TAILS!!!! sonic o tails e ju inte ens nintendo gubbar! det e do visst nu ja för ninteno köpte sonic från sega inan det gick i konkkurs så det skulle inte förvåna mig om sonic och tails va med men jag vet att det e falskt ialafal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Har du vaknat nu?-_- Nej du kan inte få dom förlåt men ja hade läst fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 det e lungt man lär sig av sina mistag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 på fusken står det ju att man kan få handen om man klarar äventyr på very hard med Kirby.också sonic&tails om man har slått ut 20 st gubbar på cruel melee man får inte ha mer en 19 träffar på t.ex roy sen möter man dom två.står det på fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jo men ska fixa att admin tar bort mitt fusk snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jo men ska fixa att admin tar bort mitt fusk snart. Det är bäst det! Annars kommer snart alla och klagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Inte C.Falcon heller. vad pratar du om det e klar man kan få c.falcon man har ju han från början till och med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 han mena att c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vad heter ni på Vs.Mode? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 VIX1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag heter: Star, Boo, Toad, JN.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 king heter jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg