Hoppa till innehåll

Gubbar på SSBM!!??

Smaragd

Rekommendera inlägg

• Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det där med att få Mewtwo när man spelat 20 timmar stämmer inte. Jag hade mitt över natten och efter ca 16 timmar kollade jag på misc rekords hur länge jag hade kört (16 timmar). Så det kan inte vara sant. Jag fick alla mina spel raderade men varvade trots alt alla på 2 dagar. Så nu är det lugnt igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v.

Sen har jag en annan fråga.

Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v.

Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt?

Om han har 301 trofeér så ljuger han bara för att skryta.

Man kan bara få 301 trofeér!!! Uppfattat!!?? Inget hj*vla dilemma om den saken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

vet du vad den gömda trofén heter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om han har 301 trofeér så ljuger han bara för att skryta.

Man kan bara få 301 trofeér!!! Uppfattat!!?? Inget hj*vla dilemma om den saken!

Ursäta mig. Jag menade att man bara kunde få 300 trofeér.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...