Smaragd Skrivet 5 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Jag har jigglypuff också... men vilka gubbar/banor behöver man för event 40 och uppåt??? hur får man G&W Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Det där med att få Mewtwo när man spelat 20 timmar stämmer inte. Jag hade mitt över natten och efter ca 16 timmar kollade jag på misc rekords hur länge jag hade kört (16 timmar). Så det kan inte vara sant. Jag fick alla mina spel raderade men varvade trots alt alla på 2 dagar. Så nu är det lugnt igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v. Sen har jag en annan fråga. Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v. Sen har jag en annan fråga. Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt? Om han har 301 trofeér så ljuger han bara för att skryta. Man kan bara få 301 trofeér!!! Uppfattat!!?? Inget hj*vla dilemma om den saken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathan A Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v. Sen har jag en annan fråga. Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt? vet du vad den gömda trofén heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Fiins det ngonstan som man kan få tag i den Japanska versionen här i sverige eller är det bara via internetköp och frakt utomlands o.s.v. Sen har jag en annan fråga. Min kompis kompis säger att han har fått en så kallad "gömd" trophee och då har han 301.. han är väldigt bra på spelet och jag vet att han har maxantalet trophees men en gömd? Låter det troligt? Om han har 301 trofeér så ljuger han bara för att skryta. Man kan bara få 301 trofeér!!! Uppfattat!!?? Inget hj*vla dilemma om den saken! Ursäta mig. Jag menade att man bara kunde få 300 trofeér. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 handen finns inte visst annars skulle man aldrig kunna döda den man slår den men den flyger aldrig bort jag fattar inte hur du stavar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Han menar att man inte skulle få han, därför att han aldrig skulle kunna flyga bort. Men att möta handen är som att köra mot andra spelare på stamina Mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 aaa. precis.. om man möter en vanlig gubbe så flyger dom iväg och dom har % men om man möter handen så har den HP och den flyger aldrig iväg!!!! .PS. på stamina mode så kan man flyga iväg fastän man har HP!! .DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jo vm vet den kan ju gå och döda man kan ju kanske slå honom med % för han kanske blir mindre och har inte samma attacker utan att man måste vinna hans bästa attacker så kanske det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Det hade aldrig passat in i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Jag tror fortfarande inte att man kan få varken Handen eller Sonic & Tails. Jag har sett bilder på att man kan få Toad fast dom bilderna ser så manipulerade ut så jag tror inte på det heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg