GoldenMew Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Kollat datumet på bilderna? Det var en sån bild som låg på en stor website datumet som stod på bilden var 1st April Man blir ju tveksam.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Kollat datumet på bilderna? Det var en sån bild som låg på en stor website datumet som stod på bilden var 1st April Man blir ju tveksam.... Jaja, men det är ju ganska många son skickar in en massa fejk-bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 ja eller hur jag råkade skriva fel när jag skulle in på nintendos officiella å då fick jag se massa fejk-bilder :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 ja eller hur jag råkade skriva fel när jg dkulle in på nintendos officiella å då fick jag se massa fej-bilder :evil: Du kan lika gärna visa oss en fin fejk-bild. Jag har bara sett någon som Sonic var med på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 det går inte jag kan inte hitta sidan igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Det där med att få Mewtwo när man spelat 20 timmar stämmer inte. Jag hade mitt över natten och efter ca 16 timmar kollade jag på misc rekords hur länge jag hade kört (16 timmar). Så det kan inte vara sant. Jag fick alla mina spel raderade men varvade trots alt alla på 2 dagar. Så nu är det lugnt igen! jo det e sant men du måste spela 20 timmar VS mode asså inte bara ha det på i 20 timmar men du kan spela 700 VS mather också! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 ja, det finns alltid 2 sätt att vinna en gubbe på :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 nemen då mennar han asoo ha på det med två hankontroller och så väljer man gubbe och bana sen e det bara att låta den stå och ingen gör attaccker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Det är på PAL-versionen man inte kan få Sonic,Tails och Master Hand. PAL är den europeiska versionen.Dom andra två (den japanska och den amerikanska)tror jag att man kan få dom i. jag har PAL versionen av gamecubet betyder d att ja kan få masterhand somic o tails? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Har du vaknat nu?-_- Nej du kan inte få dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 man kan ni fatta! DET GÅR INTE ATT FÅ MASTER HAND SONIC ELLER TAILS!!!! sonic o tails e ju inte ens nintendo gubbar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Inte C.Falcon heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg