yoZhi Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 ska jag köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 BT VIETMEN därför i colosseum kommer du tröttna snabbt du är instängd i städer du måste fånga pokemon från tränare du kan inte fånga vilda typiskt enda updraget är att få ho-oh :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 får man inte fånga vilda pkm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 får man inte fånga vilda pkm? nope det kan man inte :( dessutom att du inte kan fånga vilka pokemon som helst dem måste ha mörkt hjärta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Battlefeild vietnam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Pokémon Colluseum och Battlefield Vietnam är 2 helt olika saker. Den senaste tiden har jag varit inne på att köpa Pokémon Colluseum..men efter recensioner och sånt..Så tycker jag Battlefield Vietnam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag ska nog köpa vietnam, dels för att d e billigare och roligare=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Battlefeild vietnam Rätt spel! Det där pokémon colosseum SUGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 helt klart BFV!Kul att använda sniper och skjuta allihopa :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg