oOlillajagOo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag har hittat 4 st Tornpage men kan inte sätta in dom i boken. :angry: jag har kommit till poohs hem, men sen kommer jag inte längre. vet nån hur man gör?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Sidorna kommer in i boken automatiskt. Från början när du kommer in i boken och ser kartan kan du också se att det finns vissa vita fläckar som liknar moln. När du hittat en sida från boken går du över hela boken till det kommer upp en fråga om du vill läsa ett kapittel. Närdu hittat alla sidorna kommer det inte att finnas några vita fält kvar. Kommer du fortfarande inte in på de nya sidorna betyder det att du inte spelat klart de som redan finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 men jag har sett dom tre första. en där pooh vill säga hejdå till sig själv, en där nasse är vi det stora trädet och en där man är hemma hoss pooh. måste man hitta alla kistor och exmine allt och så eller? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 men jag har sett dom tre första. en där pooh vill säga hejdå till sig själv, en där nasse är vi det stora trädet och en där man är hemma hoss pooh. måste man hitta alla kistor och exmine allt och så eller? :huh: Inte allting, du behöver till exempel inte hjälpa puh med att ta honung för stunden, men du måste se till att historien fortsätter tills historien är slut. Sen så minns jag inte om detta också var nödvändigt, men prata med Merlin först innan du går in i boken när du hittat en ny sida. Om ett nytt kapittel öppnas försvinner en av de vita fläckarna och du kan komma till ett nytt kapittel om du ställer dig där. Jag har för mig att det förata nya kapitlet som du kommer att få härnest är kängst ner till vänster om boken där du kan se ett stort träd med en gunga som står på en hög kulle. Men se till att ha pratat med alla personer ända tills de går eller bara upprepar sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 mitt började på iors hus, sen där man träffar nasse och sen vid puhs hus. vad ska man göra på dom tre? tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 JAG HAR GJORT DET NI SA MEN DET FUNKAR INTE!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Har inte kommit förbi halloween staden än... den är svår :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg