Tilda Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 men tycker du att jag ska köpa nått Mario Part då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Jag har alla Mario Party till Nintendo 64, men inga till Gamecube, jag tror femman är bra. Mario Party är kul så länge man kör Multiplayer, annars tröttnar man efter drygt en måned. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Om du vill ha riktiga spel så är det helt klart att du ska köpa Metroid Prime och Zelda: Wind Waker du ska köpa... Men om du vill Lira Multiplayer så är det Suber Smash Bros Melee som gäller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Hej jag har precis köpt gamecube och vill hälst ha Nintendo spel, för jag har ett playstation 2 också.Vilket spel tycker ni att jag ska köpa!? Skriv gärna hela namnet kan inte alla Förkortningar! ;) köp nåt resident evil spel, dem äger särskils resident evil zero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Super Smash Brothers Melée håller väldigt länge, också billigt. Fast jag gillar Metriod Prime. Fast där är dock inget multiplayer läge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jo, Super Smash bros Melee har bra hållbarhet och är jättekul... Super Mario Sunshine och Starfox Adventures är roliga om man inte har varvat dem redan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 du kan alltid vänta tills det nya Metrois Prime 2:Echoes (eller hur det stavas) det har multiplayerläge. Sen kommer ju The legend of Zelda for Gamecube som verkar bra! Men ssbm e riktigt kul det samma gäller F-zero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 du kan alltid vänta tills det nya Metrois Prime 2:Echoes (eller hur det stavas) det har multiplayerläge. Sen kommer ju The legend of Zelda for Gamecube som verkar bra! Men ssbm e riktigt kul det samma gäller F-zero Whät?! Kommer Metriod Prime 2 att ha multiplayer läge? slurp slurp :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 super mario sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ok men vet nån när Mario Part 6 kommer då? 3 december kommer den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Mellanmjölk @ 28/08-2004 09:36:50) du kan alltid vänta tills det nya Metrois Prime 2:Echoes (eller hur det stavas) det har multiplayerläge. Sen kommer ju The legend of Zelda for Gamecube som verkar bra! Men ssbm e riktigt kul det samma gäller F-zero Whät?! Kommer Metriod Prime 2 att ha multiplayer läge? slurp slurp :cool: Visste du inte det. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 köp ssbm mkdd mp2 när det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg