thepokemon Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag har vunnit 7 nålar och har kommit till sootopolis city men det går inte att gå in i sista gymmet ........och jag hittade team magmas ubåt och jag dök uppåt och såg två stycken fast olika ställen o de fanns två stenar...som man kunde göra strength med...men jag vet inte hur jag ska göra eller vart jag ska för att besegra dom!det är svårt jag har letat i flera ställen men inget stämmer :( behöver mkt hjälp med det :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 man ska fånga eller besegra groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) Eller Kyroge :) Redigerat 22 Augusti 2004 av Ow123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Eller Kyroge :) Kan det inte va, det gäller ju Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (Giga_Bowser @ 22/08-2004 19:18:09) Eller Kyroge :) Kan det inte va, det gäller ju Ruby. Jaha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 har klarat det nu.. men jag har vunnit sista gym-nålen nu jag är i victory road nu e de nån som kan beskriva vägen?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Du kan gå lite hur som helst.. Du kommer hitta, med lite tålamod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg