Giga_Bowser Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 låter ganska torftigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Spelet är mycket värt att köpa och går (faktiskt) att spendera flera timmar framför innan man har klarat av det. Och vi borde faktiskt ge det splitternya företaget Genious Sonority (de som tillverkade Coloseum) en chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag tycker det inte är så bra.. Men du kan ju läsa min recension här på sidan... det står 7/10 men jag tycker nu att det bara är värt 6/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Men det är ju så. De flsta spel blir Tråkiga efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Flesta* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Men det är ju så. De flsta spel blir Tråkiga efter ett tag. Det blev tråkigt efter 1 dag.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 man ska rena alla skugg pokemon hos celebi det är uppdraget inte att få ho-oh han är ju skit enkel att få iaf det skulle vara så så skulle man klara det jätte fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Hur fångar man celeby eller vad den nu heter...jag har Time Flut men jag vet inte hur jag ska fånga den...för det går inte att använda den... :unsure: hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jo Blöö. Fy f-n :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizzy Tiger Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Så man måste alltså fånga alla shadowpokemon och öppna dörren till doms hjärta för att kunna klara spelet!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lizzy Tiger Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 För att kunna använda time flute måste du först ha en shadow pokemon som hela det lila strecket under har blivit vitt och sen måste du åka till agate village och gå till stenen som är i skogen och sen trycker man bara A å sen kommer du att fatta resten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg