gokou Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Vänta lite och köp Halo 2. Om inte köp Ninja gaiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Ninja Gaiden verkar bra.. Köp det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mave Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 :) Köp Need for speed Underground 2 eller Halo 2 när de kommer ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 :) Köp Need for speed Underground 2 eller Halo 2 när de kommer ut! han sa att han ska köpa ett spel om 4 dagar inte om mån..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Eller splintercell!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Eller splintercell!!! isåfall splinter cell: pandora tomorrow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 FSW är kul=full spectrum warrior äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 lätt ninja gaiden ;) så j*vla bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 lätt ninja gaiden ;) så j*vla bra :cool: Japp ett bra köp !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Berors väl på vad det kostar. Jag är kanske den ända som tykcer 400kr 'r för dyrt för ett spel.. :rolleyes: , men jag tycker att Ninja Gaiden verkar bra. Fast inget pangpris direkt, annars kan du kanske köpa Counter-Strike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 :) Köp Need for speed Underground 2 eller Halo 2 när de kommer ut! Need for speed underground 2 har väl inte kommit ut :huh: Eller så kanske du menar neeed for speed hot pursuit 2 och det är inte värt att köpa :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Berors väl på vad det kostar. Jag är kanske den ända som tykcer 400kr 'r för dyrt för ett spel.. :rolleyes: , men jag tycker att Ninja Gaiden verkar bra. Fast inget pangpris direkt, annars kan du kanske köpa Counter-Strike. counter strike är ganska dåligt..... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg