Mezox Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Rolig ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag skulle vela be om en kabel tutorial. En där det inte kan bli så där kantigt eller så! Kan du göra nån snygg plastig kabel tutorial? ja, det kan jag faktis göra så fort jag får ett nytt ps... är bort taget plus cirka 2000 bilder som jag gjort :cry: datorn krasha ungefär samtidigt som silentwhispers server pajade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (Apoca @ 15/09-2004 19:36:58) Jag skulle vela be om en kabel tutorial. En där det inte kan bli så där kantigt eller så! Kan du göra nån snygg plastig kabel tutorial? ja, det kan jag faktis göra så fort jag får ett nytt ps... är bort taget plus cirka 2000 bilder som jag gjort :cry: datorn krasha ungefär samtidigt som silentwhispers server pajade Synd. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Min har också gjort det.. Men jag hann spara allt på diskett och CD innan den crasha totalt! <_< Men nu kan jag inte ta bort "crashen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.