Toxic! Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 hur kommer man in i blaines gym? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Du ska ta HM cut på en buske som står vid gymet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag menar eld gymet på chinnabar island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det finns en Nyckel i Cinnabar Mansion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 det är den jag undrar hur man får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 det är den jag undrar hur man får Gå till översta vånningen i Cinabar Mansion slå på switchen gå in i dörren längst ner i hallen och gå ner i det blåa golvet så komer du till en annan våningen gå längs vägen slå på lite switchar så kommer du snart till nycklen men ha med dig escape rope för att ta dig ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 tack!! så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg